Вимоги до публікації інформації щодо рішень про анулювання свідоцтв про право на зайняття нотаріальною діяльністю

Змінюються вимоги до публікації інформації щодо рішень про анулювання свідоцтв про право на зайняття нотаріальною діяльністю.
 

З 11.12.2021 набирають чинності зміни до Порядку внесення Міністерством юстиції України, територіальними органами Міністерства юстиції або Нотаріальною палатою України подання про анулювання свідоцтва про право на зайняття нотаріальною діяльністю та його розгляд Вищою кваліфікаційною комісією нотаріату.

Зміни внесені відповідно наказом Мін’юсту від 23.11.2021 № 4198/5, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.12.2021 за № 1555/37177.

У Мін'юсті пояснили, відтепер на офіційному вебсайті Міністерства юстиції України буде публікуватися інформація щодо рішень про анулювання свідоцтв про право на зайняття нотаріальною діяльністю, прийнятих Вищою кваліфікаційною комісією нотаріату, з урахуванням вимог законодавства про доступ до публічної інформації, захист персональних даних та збереження нотаріальної таємниці, а також копії відповідних наказів Мін’юсту на підставі цих рішень.

Такі зміни спрямовані на удосконалення діяльності Вищої кваліфікаційної комісії нотаріату, забезпечення прозорості та відкритості її роботи, а також на безперешкодний доступ громадян до інформації про нотаріусів, яким анульовані свідоцтва про право на зайняття нотаріальною діяльністю.

Читайте також:

Нові правила ліцензування для небанківських установ фінансового ринку

Затверджені Правила складання та подання звітності учасника ринку небанківських фінансових послуг до Національного банку

Кабмін чітко визначив критерії ризику для грального бізнесу

Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial