Міністерство цифрової трансформації займається створенням нового сервісу для українських чиновників. Інформує PaySpace.
Так, новий сервіс націлено на те, щоб зробити можливим публічний контроль роботи чиновників, зробити прозорою діяльність міністерств. Про це віцепрем’єр-міністр — міністр цифрової трансформації Михайло Федоров повідомив під час заходу «Редколегія. Саміт».
«Дія Office» — це окремий сервіс, призначений для державних службовців. Він покликаний цифровізувати роботу міністерств. За словами Федорова, система «розуміє», що ви держслужбовець, коли у вас з’являється окремий профіль у Дії, пропонує специфічні послуги та можливості.
Як приклад Федоров назвав наступні функції:
- посадовці матимуть можливість проводити опитування та пропонувати онлайн власні ідеї (в рамках свого міністерства);
- «Дія Office» буде інтегрована з Google Workspace, це дасть змогу оптимізувати безліч процесів (призначати зустрічі, їхні фолоу-апи тощо);
- брати відпустку або лікарняний за кілька кліків.
Також мета «Дія Office» — інтегрувати елементи гейміфікації в роботу чиновників. Так, державні службовці матимуть можливість оцінити досягнення своїх колег, вручати заохочувальні нагороди через сервіс, а також відслідковувати прогрес виконання цілей та завдань іншими підрозділами.
Запустити тестову версію планується на третю декаду вересня 2023 року. Першими «Дія Office» випробують у Мінцифри. На думку Федорова, також захочуть доєднатися МОЗ, Мінінфраструктури та Мінекономіки.
Також Михайло Федоров наголосив, що глобальна мета «Дія Office» — дозволити українцям слідкувати за виконанням планів міністерств. У громадян, звісно, не буде доступу до повного функціоналу держслужбовців, однак буде певна функція, де кожен зможе подивитися, які цілі, хто і за що відповідає, скільки грошей витрачається. Тобто дашборд конкретного міністерства.
Читайте також: