Новий онлайн сервіс від Мін'юсту: завантаження електронних копій документів, що посвідчують кінцевих бенефіціарних власників
На вебпорталі «Онлайн будинок юстиції» реалізована можливість громадянам завантажувати електронні копії нотаріально посвідчених копій документів до заяв про державну реєстрацію, зокрема – документів для підтвердження відомостей про кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи. Про це повідомив перший заступник Міністра юстиції Євгеній Горовець.
«До заяв «Державна реєстрація створення товариства з обмеженою відповідальністю» та «Державна реєстрація переходу юридичної особи на діяльність на підставі власного установчого документа або модельного статуту» відтепер можна завантажити електронні копії нотаріально посвідчених копій документів, що посвідчують особу, яка є кінцевим бенефіціарним власником юридичної особи»,– уточнив перший заступник Міністра.
Нагадуємо, що відповідно до Порядку реєстрації для подачі документів в електронній формі з нотаріально посвідчених копій документів, що посвідчують особу, яка є кінцевим бенефіціарним власником, виготовляються електронні копії шляхом сканування та накладенням кваліфікованого електронного підпису (КЕП) заявника.
Корисні посилання:
- Лист Міністерства юстиції України від 15 травня 2020 року № 372/К-12191/8.4.4 «Щодо деяких питань, пов’язаних з оформленням документів, які подаються для встановлення відомостей про кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи»
- Лист Міністерства юстиції України від 06 травня 2020 року № 352/11668-33-20/8.4.4 «Щодо деяких питань, пов’язаних з оформленням документів, що подаються для державної реєстрації»
- Лист Міністерства юстиції України від 24 квітня 2020 року № 19067/6668-26-20/8.4.4 «Щодо деяких питань формування статутного капіталу юридичної особи»
- Лист Міністерства юстиції України від 23 квітня 2020 року № 3887/8.4.4/32-20 «Щодо подання відомостей про кінцевих бенефіціарних власників»
- Лист Міністерства юстиції України від 04 квітня 2020 року № 3376/8.4.4/32-20 «Щодо зберігання документів, поданих для державної реєстрації в електронній формі»
- Лист Міністерства юстиції України від 27 березня 2020 року № 3167/8.4.4/32-20 «Щодо подання керівником юридичної особи документів для проведення реєстраційних дій щодо такої особи»;
- Лист Міністерства юстиції України від 27 березня 2020 року № 3168/8.4.4/32-20 «Щодо прийняття заяв про державну реєстрацію фізичної особи підприємцем, державної реєстрації змін до відомостей про фізичну особу – підприємця, державної реєстрації припинення підприємницької діяльності фізичної особи – підприємця онлайн за допомогою Єдиного державного веб-порталу електронних послуг «Портал Дія»
- Лист Міністерства юстиції України від 16 березня 2020 року № 2631/8.4.4/32-20 «Щодо взяття контролюючими органами на облік як платника податків та зборів відповідних юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців одночасно з державною реєстрацією таких осіб»
- Лист Міністерства юстиції України від 03 березня 2020 року № 2223/8.4.4/32-20 «Щодо вимог до оформлення заяв у сфері державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, поданих в електронній формі»
- Лист Міністерства юстиції України від 21 лютого 2020 року № 1892/8.4.4/32-20 «Щодо внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань інформації про здійснення зв’язку з юридичною особою та фізичною особою – підприємцем