Автоматизація процесів фінансового моніторингу з сервісом Check√Lists FinAP

 

FinAP ® пропонує учасникам фінансового ринку на виконання вимог законодавства з питань фінансового моніторингу інструмент, який допоможе сформувати оцінку ризик-профілю клієнта, встановити його репутаційні, реєстраційні та операційні ризики, а також забезпечить автоматизацію функціонування належної системи управління ризиками суб’єктом первинного фінансового моніторингу.

Сервіс CheckLists FinAP®  здійснює формування ризик-профілю клієнта за наступними інформаційними реєстрами:

«Національні публічні діячі» які виконують або виконували в Україні визначні публічні функції з 1991 року

    • близькі особи до публічних осіб
    • фізичні особи пов`язані по КБВ
    • юридичні особи пов’язані з РЕР

«Міжнародні публічні діячі»

    • діячі, які виконують публічні функції в міжнародних та міждержавних організаціях
    • члени міжнародних парламентських асамблей
    • судді міжнародних судів

«Іноземні публічні діячі»  

    • особи які виконують або виконували визначні публічні функції в країнах Європи

«Санкційні списки»

    • РНБО
    • США, Великої Британії, Канади
    • Організації об’єднаних націй
    • Європейського союзу
    • перелік терористів ДСФМУ

«Недійсні/викрадені/втрачені документи»  дозволяє перевірити в реєстрах Міністерства внутрішніх справ України та Державної міграційної служби України:

    • паспорт громадянина України
    • паспорт громадянина України для виїзду за кордон

«Єдиний державний реєстр юридичних осіб та ФОП» консолідована інформація про:

  • юридичну особу та її

пов’язаність з країною-агресором

перевірку в санкційних списках

визначення адреси масової реєстрації

  • перевірити керівників серед:

публічних осіб та в санкційних списках

  • перевірка засновників та кінцевих бенефіціарів дозволяє визначити їх:

підтверджений статус PEPs

в санкційних списках

пов’язаність з країною-агресором

підтверджену мультибенефіціарність

адресу масової реєстрації бенефіціарів

  • фізичних осіб-підприємців
  • відокремлені підрозділи юридичної особи

«Аналіз змін в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб»

    • консолідує та формує історичну довідку змін
    • забезпечення оперативне управління ризиками

«Податкові боржники» особи які мають або мали  податковий борг:

    • юридичні особи та фізичні особи-підприємці
    • фізичні особи

«Ліцензії» надає інформацію про

    • ліцензіатів будівельної діяльності
    • емітентів цінних паперів
    • ліцензіатів на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор

«Реєстр судових рішень»

    • консолідована інформація про судові рішення згруповані за номером справи в розрізі форм судочинства
    • можливість перегляду та друку тексту судового рішення

“Реєстр виконавчих проваджень” надає інформацію про стан виконавчих проваджень

«Реєстр Окупант» забезпечить моніторинг осіб причетних до збройної агресії

  «Реєстр Зрадники»  допоможе запобігти співпраці з  колоборантами

Функціонал сервісу CheckLists FinAP® дозволяє:

  • візуалізувати зв’язки:

керівників, власників, кінцевих бенефіціарів, ФОП з іншими юридичними особами

встановити візуалізацію пов’язаності юридичної особи з PEPs та особами в санкційних списках

візуалізувати податкових боржників, ліцензіатів та фігурантів судових рішень, виконавчих проваджень.

  • проводити групову перевірку клієнтів
  • проводити комплексну перевірку
  • фіксувати дані перевірки
  • синхронізувати дані з ЄДР
  • проводити автоматизовану перевірку без інтеграції в ПЗ користувача
  • встановлювати пов’язаність фізичних та юридичних осіб

 Користуватися сервісом CheckLists FinAP® можливо з використанням:

Для банківських установ:

  • WEB-сервіс “CheckLists FinAP® https://check.finap.com.ua сервіс призначений для перевірки клієнтів установи працівниками фронт-офісу, бек-офісу та інших структурних підрозділів. Перевірка здійснюється шляхом відправки одиночних запитів через web-інтерфейс сервісу.
  • АРІ-сервіс “CheckLists FinAP® https://check.finap.com.ua/apiinfo/ сервіс призначений для автоматизованої перевірки клієнтів шляхом інтеграції сервісу в програмне забезпечення фінансової установи. Робота сервісу базується на обробці API-запитів.
  • Модуль “Публічні особи сервіс не потребує інтеграції в програмне забезпечення банківської установи та призначений для автоматизованої перевірки клієнтів банку в інформаційному реєстрі «Національні публічні діячі».
  • Аналітичний програмний комплекс «ISPPA in FP» пакет інтегрованого програмного забезпечення для запобігання зловживань у фінансовій практиці, що дає змогу застосувати уніфіковані сценарні кейси та процедури щодо визначення ознак сумнівності операції, сумнівних схем, їх фіксації та використання для проведення попереджуючих заходів їх застосування клієнтами у майбутньому.
  • Аналітичний програмний комплекс «DORA»  програмне забезпечення для здійснення дослідження окремих ризикових активів, щодо проведення попереджувальних заходів з метою недопущення здійснення фінансових операцій, які є сумнівними, або використовуються з метою легалізації, відмивання коштів отриманих злочинним шляхом.

Для небанківських фінансових установ:

  • WEB-сервіс "CheckLists FinAP® https://check.finap.com.ua сервіс призначений для перевірки клієнтів установи працівниками фронт-офісу, бек-офісу та інших структурних підрозділів. Перевірка здійснюється шляхом відправки одиночних запитів через web-інтерфейс сервісу.
  • АРІ-сервіс “CheckLists FinAP® https://check.finap.com.ua/apiinfo/сервіс призначений для автоматизованої перевірки клієнтів шляхом інтеграції сервісу в програмне забезпечення фінансової установи. Робота сервісу базується на обробці API-запитів.  
  •  “ISPPA for NBFI CheckLists edition” https://finap.com.ua/ispafornbfi/додаткові засоби доступу до АРІ-сервісу, що не потребують інтеграції сервісу в програмне забезпечення фінансової установи, дозволяє здійснювати автоматизовану групову перевірку клієнтів в реєстрах сервісу та експорт результатів групової перевірки.
  • Аналітичний програмний комплекс “ISPPA for NBFI” програмний комплекс, для фінансових компаній, кредитних спілок, страхових компаній, товарних бірж, операторів поштового зв’язку тощо, із урахуванням напрямку та специфіки їх діяльності, що забезпечить ведення єдиної стандартизованої бази досьє (анкет) контрагентів фінансової установи, аналізу фінансових потоків та виявлення операцій, яким притаманні ознаки фінансового моніторингу.

Як дізнатися детальніше про сервіс “CheckLists FinAP®”?

 Як отримати тестовий доступ до сервісу “CheckLists FinAP®” ?

    • відправити звернення з зазначенням ЄДРПОУ та даних контактної особи на info@finap.com.ua

 Як бути в курсі останніх новин з питань фінансового моніторингу?

    • приєднатися до інформаційних каналів новин з питань фінмоніторингу:

Telegram FinAP®       https://t.me/finap_channel/                                                       

Facebook FinAP®       https://www.facebook.com/news.finap/                                    

Сайт FinAP®                https://finap.com.ua/

Whatsapp FinAP®      https://whatsapp.com/channel/0029VaZtf7OAojYqm65LUn1c

FinAP_2022

Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial